Kūrybinis komandos formavimo praktikumas

"Pamatyk save savo kolegos akimis"

Su dr. Ramune Burškaitiene

 

Kviečiu Jus į kūrybinį praktikumą, kad išpakuotumėte vidines savo komandos galias ir paaugintumėte pasitikėjimą vienas kitu.

 

Gerokai daugiau nei dešimtmetį buvau akademinės bendruomenės dalimi. Dirbau įvairiose komandose ir darbo pozicijose, nuo administracinių pareigybių iki mokslo darbuotojo. Tai leido pažinti mokslo pasaulį iš arti bei suvokti komandinio darbo vertę. Gilinausi į mokymosi visa gyvenimą koncepciją ir jos dėka suvokiau, kad savaiminis, iššūkiais grįstas mokymasis yra neatsiejama kūrybiškumo kompetencijos dalis. Tad, kūrybiniai projektai man tapo atsvara įveikiant švietimo bendruomenę ir tuo pačiu mane užgulusią biurokratinę mašineriją.

 

Šiandien aš auginu projektą, kuriame apjungusi akademines žinias su kūrybine veikla (keramika, juvelyrika) – atradau nuostabią formulę, kaip prisidėti prie komandos pasitikėjimo kultūros stiprinimo.

 

Komanda, kuri investuoja į pasitikėjimo kultūrą – laimi. 

 

Trumpa kūrybinio komandos formavimo praktikumo programa:

 

Kas tai: kūrybinis komandos formavimo praktikumas

 

Tikslas: kūrybiniais būdais užkurti inovatyvų mąstymą, trumpinantį kelią tvirtesnės komandos link. Svarbiausia čia, kiekvienas dalyvis išsineš savus atradimus.

 

Turinys:

PASIRUOŠIMAS. Susipažinimas su medžiaga ir praktikumo eigos pristatymas prieš pradedant kūrybingumą išlaisvinantį procesą.

DĖMESYS. Pastabumo lavinimas, dėmesio sutelkimas į nematomas detales, idėjos išpildymas.

PASITIKĖJIMO KULTŪROS ŠTURMAS. Gyvas kūrinio (molinis kolegos asmenybę menančių detalių šaržas) pristatymas, aktyvus įsitraukimas atpažįstant asmenybę skulptūriniame kūne. Kūrybinio praktikumo apibendrinimas, įžvalgos, savianalizė.

 

Kam skirta. Įmonių, švietimo įstaigų darbuotojams ir lyderiams. Ieškantiems motyvacijos darbuotojams. Siekiantiems asmeninio ir komandinio tobulėjimo. 

 

Formatas. Kūrybinis praktikumas. Mišri kūrybingumą skatinanti technika. Gyvas kūrinio pristatymas ir aptarimas. Apibendrinimai ir išvados.

 

Trukmė. nuo 3 iki 6 ak. val. be pertraukų.

 

KONTAKTAI:

el.paštas: info@ramunesnameile.lt 

telefono nr.: +37060004980

 

DETALI KŪRYBINIO KOMANDOS FORMAVIMO PRAKTIKUMO PROGRAMA

  

Praktikumo NAUDA:
  • Atskleisiu keletą dalykų, kaip pasitelkus bendradarbiavimą skatinančias praktikas treniruoti komandos kūrybingumą, kad dirbti kartu būtų gera.
  • Atliksite unikalią kūrybinę užduotį "Molio šaržas", kurios metu kursite kiekvieno iš Jūsų pasitikėjimą ir bendrystę plėtojančią DNR projekciją.
  • Išsinešite paaugintą jūsų komandos tarpusavio ryšį bei unikalią "nesupakuojamą" patirtį.
  • Sukursite unikalų savo komandos narių šaržų ansamblį, kuris leis pamatyti save ir kitus iš kito matymo perspektyvos.
  • Išsinešite išskirtinę, autentišką, kiekvieno iš Jūsų asmenybei būdingų bruožų meninę interpretaciją.
  • Kiekvienas dalyvis renginio metu sukurs neįkainojamą meno kūrinį. Kurie po renginio bus įrėminti ir perduoti renginio dalyviams. 

 

 

IŠPLĖSTINIS KŪRYBINIO PRAKTIKUMO PROGRAMOS APRAŠAS:

 

FORMATAS: Autorinis, patirtiniu mokymusi grįstas, komandos vidinių galių pažinimą skatinantis praktikumas.

 

DALYVIŲ SKAIČIUS:

nuo 8 iki 12 asmenų (atvykstant į studiją "RAMUNĖS Nameilė", adresu: Vilniaus g. 134, Šiauliai.)

pastaba: jeigu praktikume pageidauja dalyvauti didesnė nei 12 asmenų grupė, organizuojamas išvažiuojamasis susitikimas (lektorė atvyksta į įmonę / švietimo įstaigą ar į kitą praktikumui organizuoti numatytą vietą).

 

REGISTRACIJA: išankstinė registracija būtina.

 

TRUKMĖ:

3 ak. val. / jei kūrybiniame praktikume dalyvauja mažesnė nei 8 asmenų grupė.

4,5 ak. val. / jei kūrybiniame praktikume dalyvauja grupė nuo 8 iki 12 asmenų. 

6 ak. val. / jei kūrybiniame praktikume dalyvauja 12 ir daugiau asmenų.

 

 KAINA:

  • 40 eur / asmeniui, jei kūrybinis praktikumas vyksta "RAMUNĖS nameile" studijoje ir kūrybiniame praktikume dalyvauja 8 asmenys. 
  • 36 eur / asmeniui, jei kūrybinis praktikumas vyksta "RAMUNĖS nameile" studijoje ir kūrybiniame praktikume dalyvauja 10 ir daugiau asmenų grupė. 
  • 300 eur / mažesnei nei 6 asmenų grupei.

 

  • 50 eur / asmeniui, jei renginys išvažiuojamasis ir kūrybiniame praktikume dalyvauja mažesnė nei 8 asmenų grupė.
  • 40 eur / jei renginys išvažiuojamasis ir jame dalyvauja didesnė nei 10 asmenų grupė.

 

PRIEMONĖS:

Visos priemonės įskaičiuotos į renginio kainą. Papildomo pasiruošimo renginiui nereikia.

 

__________________________________________

Materialiniu požiūriu Markas Aurelijus neabejotinai buvo teisus sakydamas, kad "Kiekvienas žmogus yra vertas tiek, kiek vertas tikslas, kurio jis siekia".

Tačiau jis praleido vieną labai svarbų faktą, kad žmogaus vertė nėra lygi jo gerai savijautai.

Ambicingi žmonės dirbdami komandose, įgyvendinę vieną tikslą, kelia sekantį, kurio nieko nelaukdami pradeda siekti. Ir net nepastebi, kaip įsisuka į beprotišką tempą. Neslėpsiu, tokioje situacijoje ir man ne kartą teko atsidurti.

Ši tikslų, lūkesčių, ambicijų evoliucija sąlygoja "slydimo paviršiumi" efektą, kuris pamažu įsivyrauja daugelyje mūsų gyvenimo sričių.

Ir visgi manau, kad ir kaip besistengtume, mes nerasime tos vienintelės, visas problemas sprendžiančios piliulės, kuri ilgam numalšintų mūsų troškulį, susijusį su savęs pažinimu bei leistų suvaldyti tą beprotišką tempą.

 

 TAČIAU KAI KĄ MES TIKRAI GALIME!

 

Galime sustiprinti pasitikėjimą, kuris progresuojančiu dydžiu skatina norą telktis ir dirbti kartu. Nes kiekvienas iš mūsų renkamės dirbti ten ir su tais, su kuriais ne tik pasiekiame gerų rezultatų, bet ir jaučiamės suprasti bei įvertinti.

Dažnu atveju tai nenutinka tiesiog savaime. Nes priklausyti komandai, būti neatsiejama jos dalimi pirmiausia reiškia, kad reikia pažinti ir pasitikėti tais, be kurių jos tiesiog nebūtų.

Žmonės, kurie ieško prasmės – ar tai būtų laivo statymas, ekologinis ūkis ar žadą atimanti aktyvioji pertrauka, o gal dar kažkas, dėl ko, nuo ryto iki vakaro, sukasi šis pasaulis – paprastai jaučiasi saugesni, kai dirba kartu ne su geriausiais savo srities profesionalais, bet su darnia komanda, kuria besąlygiškai pasitiki. 

 

Tad,

šypsodamasi kviečiu JUS į pasimatymą.

Kviečiu pavogti iš nesibaigiančių reikalų (nes, kaip žinia: jie niekada nesibaigia!) prabangų pažinimais ir prasmingą atradimais laiką sau, tik sau ir savo komandai.

Drauge sukonstruoti "supermes" komandos versiją, su šiek tiek sveikos saviironijos, juoko, auginančio atvirumo ir dar daug ko, kas mus ištiks tą dieną...

 

    Ramune Burskaitiene, kurybinio praktikumo autore

     

     

    Susisiekti su manimi galite:

    paskambinę telefonu +370 600 04980 

    parašę elektroninį laišką, adresu: info@ramunesnameile.lt

    arba užpildę užklausos formą

     

    ______________

    Su viltimi,

    Ramunė

    Jei kyla klausimų, parašykite. Mielai jums atsakysiu.

    PORTFOLIO

    RAMUNĖ BUŠKAITIENĖ

    IŠSILAVINIMAS

    2023 m. papildomo ugdymo užsiėmimų programa. Keramikos dekoravimo technikos. VDA

    2023 m. papildomo ugdymo užsiėmimų programa. Keramikos technologijos pagrindai. VDA

    2014 m. mokslo daktaro laipsnis, socialiniai mokslai, edukologija (07 S). ŠU

    2008 m. edukologijos magistro kvalifikacinis laipsnis. ŠU

    2006 m. mokytojo profesinė kvalifikacija. ŠU

    2006 m. edukologijos bakalauro kvalifikacinis laipsnis ir auklėtojo profesinė kvalifikacija. ŠU

    INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ

    2022 m. atlikta IPScan studija

    Prekės ženklo registracijos liudijimas

    NARYSTĖS

    Lietuvos kūrėjų klubo narė

    Inovacijų agentūros bendradarbystės centro "Spiečius" narė

    Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) narė

    BIBLIOGRAFINIŲ NUORODŲ SĄRAŠAS

    1. Burškaitienė, Ramunė, 2020, OPA PA draugai PIKA! Ikimokyklinio ugdymo(si) priemonių komplektą papildančios iliustruotos ir įgarsintos užduotys. Eduka klasė. [50 unikalių užduočių]
    2. Burškaitienė, Ramunė, 2019, STEAM ugdymas: patarimai ir idėjos kaip ugdyti darželinuką. Kaunas: Šviesa. ISBN 9785430069681
    3. Burškaitienė, Ramunė, 2019, PI KA dalijamoji medžiaga. Kaunas: Šviesa. ISBN
    9785430069667
    4. Burškaitienė, Ramunė, 2019, PI KA žaidimų knyga. Kaunas: Šviesa. ISBN
    9785430069674
    5. Burškaitienė, Ramunė, 2018, YGA GA pedagogo knyga. Kaunas: Šviesa. ISBN 9785430067960
    6. Burškaitienė, Ramunė, 2018, YGA GA pasiekimų knygelė. Kaunas: Šviesa. ISBN 9785430067953
    7. Burškaitienė, Ramunė, 2018, YGA GA kūrybinės veiklos užduočių bloknotas. Kaunas: Šviesa. ISBN 9785430067946
    8. Burškaitienė, Ramunė, 2018, Fabiukas ir pašėlę nutikimai. Kaunas: Šviesa. ISBN 9785430068042.
    9. Burškaitienė, Ramunė, 2017, PI ir KA vasaroja. Kūrybinės veiklos knygelė. Kaunas: Šviesa. ISBN 9785430067915.
    10. Burškaitienė, Ramunė, 2016, OPA PA draugai PI KA! Kūrybinės veiklos užduočių bloknotas. Kaunas: Šviesa. ISBN 9785430066307.
    11. Burškaitienė, Ramunė, 2016, OPA PA draugai PI KA! Pasiekimų knygelė. Kaunas: Šviesa. ISBN 9785430066321.
    12. Burškaitienė, Ramunė, 2016, OPA PA draugai PI KA! Pedagogo knyga. Kaunas: Šviesa. ISBN 9785430066338.
    13. Burškaitienė, Ramunė, 2016, OPA PA draugai PI KA! Plakatai. I dalis. Kaunas: Šviesa. ISBN 9785430066314.
    14. Burškaitienė, Ramunė, 2016, OPA PA draugai PI KA! Plakatai. II dalis. Kaunas: Šviesa. ISBN 9785430066703.
    15. Burškaitienė, Ramunė, 2016, OPA PA draugai PI KA! Plakatai. III dalis. Kaunas: Šviesa. ISBN 9785430066710.
    16. Bakanovienė, Tatjana, Burškaitienė, Ramunė, Jurevičienė, Margarita, Masiliauskas, Darius, Masiliauskienė, Erika, Ponelienė, Reda, Rūdytė, Kristina, Smilgienė, Jurgita, Šapelytė, Odeta, Tomėnienė, Laima, 2016, Edukacinių paslaugų šeimoms situacija ir poreikis Šiauliuose // Švietimo naujienos: informacinis leidinys. Priedas „Švietimo panorama“. Nr. 1. ISSN 1648-5874, p. 5-6.
    17. Bakanovienė, Tatjana, Bilbokaitė, Renata, Burškaitienė, Ramunė, Jurevičienė, Margarita, Masiliauskas, Darius, Masiliauskienė, Erika, Ponelienė, Reda, Rūdytė, Kristina, Smilgienė, Jurgita, Šapelytė, Odeta, Tomėnienė, Laima, 2015, Edukacinių paslaugų šeimai pasiūla ir paklausa Šiaulių miesto švietimo įstaigose // Šiaulių kraštas. lapkričio 7. ISSN 1648-4010, p. 2.
    18. Burškaitienė, Ramunė, 2014, Ikimokyklinio ugdymo įstaigos lauko ugdomosios aplinkos turinio konceptualizavimas: daktaro disertacija: socialiniai mokslai, edukologija (07 S). Vilnius: BMK leidykla.
    19. Burškaitienė, Ramunė, 2014, Conceptualisation of the content of outdoor educational environment of a pre-school education institution: summary of the doctoral dissertation: social sciences, education (07 S). Vilnius: BMK leidykla.
    20. Burškaitienė, Ramunė, Žaidimas kaip daugiamatis fenomenas: teorinis diskurso konceptualizavimas egzistencializmo kontekste // Mokytojų ugdymas = Teacher Education. 2013, nr. 20(1). ISSN 1822-119X, p. 39-56.
    21. Burškaitienė, Ramunė, Educational Environments In Traditional Pre-School Institutions in Lithuania: Parents’ Point of View. European Regional Conference Of Omep 2012 “Respect For A Child” Program And Abstracts Book, Warszawa. 2012, p. 25.
    22. Burškaitienė, Ramunė, Modelling of the educational environment in traditional pre-school institution in lithuaniathe context of conceptions of parents as representatives of adults’ culture // Responsible adults in a child’s space. 2013, ISBN 9788390160931, p. 84-95.
    23. Burškaitienė, Ramunė, Vilkonis, Rytis, Ikimokyklinės ugdymo įstaigos lauko ugdomosios aplinkos tobulinimo modeliavimas tėvų refleksyviojo vaikų patirčių suvokimo koncepcijų kontekste // Tiltai = Bridges = Brücken. 2012, nr. 4(61). ISSN 1392-3137, p. 165-175.
    24. Burškaitienė, Ramunė, Vilkonis, Rytis, Galkauskienė, Eglė, Lauko ugdomosios aplinkos Šiaulių ikimokyklinio ugdymo įstaigose: atvejo analizė // Jaunųjų mokslininkų darbai. 2012, nr. 4(37). ISSN 1648-8776, p. 14-18.
    25. Burškaitienė, Ramunė, Placówki na litwie – perspektywa rodzica / Respect for a Child: European OMEP Conference 2012, Warsaw, 18-20 April 2012: Abstracts = Szacunek dla dziecka: Europejska konferencja OMEP 2012, Warszawa, 18-20 Kwietnia 2012: abstrakty. p. 25-27.
    26. Vilkonis, Rytis, Turskienė, Sigita, Burškaitienė, Ramunė, E. mokymasis aukštojoje mokykloje: studentų patirties ir lūkesčių tyrimas // Mokytojų ugdymas = Teacher Education: mokslo darbai. 2012, nr. 19(2). ISSN 1822-119X, p. 114-131.
    27. Burškaitienė, Ramunė, Ugdomosios aplinkos tradicinėje Lietuvos ikimokyklinėje įstaigoje: ekspertinis vertinimas // Jaunųjų mokslininkų darbai. 2011, nr.4(33). ISSN 1648-8776, p.6-12.
    28. Burškaitienė, Ramunė, Educational Environment in a Traditional Kindergarten of Lithuania: the Analysis of Situation. // Содружество наук. Барановичи - 2011: материалы VII международной научно-практической конференции молодых иссл., p. 136-138.
    29. Burškaitienė, Ramunė, Educational Environment In In A Typical Kindergarten Of Lithuania: The Analysis Of Situation And Influencing Factors. 26TH OMEP (World Organisation For Early Childhood Education) World Congress Program and Abstracts book, Sweden. 2010, p. 87. [www.omep2010.org]
    30. Burškaitienė, Ramunė, Vilkonis, Rytis, Educational Environment in a Typical Kindergarten of Lithuania: the Analysis of Situation and Influencing Factors // Jaunųjų mokslininkų darbai. 2010, nr.4(29). ISSN 1648-8776, p. 33-39.
    31. Burškaitienė, Ramunė, Vaikų teisės ir bendrojo išsilavinimo kokybė // Jaunųjų mokslininkų darbai. 2010, nr.1(26)priedas [elektroninis išteklius]. ISSN 1648-8776, p.145-150.
    32. Burškaitienė, Ramunė, Vilkonienė, Margarita, Priešmokyklinio ugdymo kokybė: samprata ir esminiai vadybos aspektai // Jaunųjų mokslininkų darbai. 2009, nr.2(23). ISSN 1648-8776, p. 111-117.
    33. Burškaitienė, Ramunė, Quality of general education and child’s rights: the conception and the topic // Problems of Education in the 21st Century. 2008, nr.4. ISSN 1822-7864, p 14-21.